.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روز مهندس روز تجليل از علم، استعداد و خرد است
پيام تبريك استاندار مازندران به مناسبت روز مهندس
روز مهندس روز تجليل از علم، استعداد و خرد است محمد اسلامي، به مناسبت پنجم اسفند ماه، روز مهندس، پيام تبريكي صادر نمود. در بخشي از اين پيام آمده است: روز مهندس روز تجليل از علم، استعداد، خرد، توانمندي و همت مثال زدني مردان و زنان صاحب علم ايراني و روز گرامي داشت پيشگامان و تمهيد كنندگان بستر فني و علمي توسعه و سازندگي در كشور است.
 پيام تبريك استاندار مازندران به مناسبت روز مهندس


 به گزارش روابط عمومي استانداري، متن كامل اين پيام به شرح زير است:

پنجم اسفندماه، زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی در تقویم ایران اسلامی « روز ملی مهندسی » نامگذاری شده است كه خود نشانگر نقش و جايگاه ارزشمند و موثر تلاش گران اين عرصه خطير در بخش هاي مختلف عمران، توسعه و آباداني كشور است.

روز مهندس روز تجليل از علم، استعداد، خرد، توانمندي و همت مثال زدني مردان و زنان صاحب علم ايراني، روز تجليل از ابداع، هنرمندي علمي، خلاقیت، ابتکار و نوآوری در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامي داشت پيشگامان و تمهيد كنندگان بستر فني و علمي توسعه و سازندگي در كشور است.

امروزه با توجه به ميل بشر به برخورداري از محيطي زيبا، پرنشاط و ايمن براي زندگي و لزوم آمادگي هميشگي براي مهار و كنترل كم هزينه حوادث و بلاياي طبيعي روز افزون بخاطر دست اندازي هاي روز افزون بشر در طبيعت، مي طلبد نظام و تشكيلات مهندسي و آحاد مهندسين خوش فكر و با استعداد به عنوان سرمايه تخصصي و علمي استان در بخش هاي مختلف با الهام ازفناوری های نوین، خلاقانه و همسو با رعایت مقررات مهندسی و اخلاق اسلامی و حرفه ای، تمام دانش و تجربه خود را در اختيار سازندگي و پيشرفت مازندران در حوزه هاي گوناگون بويژه مبلمان شهري قرار دهند و در اين راه با بهره گيري از دانش و ميراث والاي مهندسان بزرگ و دوران ساز ايران اسلامي و تضارب آراء، گام های بلندي در راه سرافرازی این سرزمین و نام نیک ایرانیان برداشته و آینده ای روشن تر برای خود و نسل های بعدی رقم بزنند.

 در اين مجال؛ فرصت را مغتنم شمرده، ضمن قدرداني از زحمات تلاشگران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد مازندراني به ویژه خانواده بزرگ نظام مهندسی استان تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند قادر متعال، توفیقات روزافزون این قشر پرتوان، انديشمند و موثر بر روند آباداني کشور را خواستارم.

محمد اسلامي

استاندار مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.